Onze algemene voorwaarden zijn eerlijk, direct en open.
1. Waar we voor staan
We behandelen alle levende wezens liefdevol en respectvol en gaan ervan uit dat anderen ons ook zo behandelen. In veruit alle ervaring die we met mensen hebben is dat ook zo, dat is gebleken uit de afgelopen (bijna) 30 jaar. Heel, heel soms worden we daarin teleurgesteld en dat laten we dan gauw van ons afglijden en willen ons niet door die negatieve energie laten beïnvloeden.
2. Wie wij zijn en hoe je ons kunt bereiken
Hoi! Wij zijn Sanne en John. Als je ons wilt spreken, kan dat op de volgende manieren:
Mail ons: info@praktijkzeon.nl
Schrijf ons: ZEON, 1 rue de Poirier Curé, 86500 Pindray, Vienne, France
Facebook: https://www.facebook.com / ZEONoergezondelifestyle/
LinkedIn: https://www.linkedin.com /company /zeon-therapie-&- training-te-groningen/
3. Beschikbaarheid
Voor individuele online afspraken zijn wij doordeweeks overdag beschikbaar van 10.00 tot 18.00 uur. In overleg zijn we bereid om ’s avonds of eventueel in het weekend af te spreken en rekenen daarvoor een toeslag.
De trainingen kun je individueel afspreken en daarvoor geldt hetzelfde als voor de individuele afspraken.
4. Het aanbod
We zijn altijd open en eerlijk over onze tarieven en wat we daarvoor aanbieden. Voor ons is het belangrijkste dat we je op een fijne en prettige manier steunen en begeleiden. Wanneer jij tevreden bent kunnen wij dat ook zijn.
5. De overeenkomst
Volg je bij ons een retraite, training of workshop dan kun je ervan uit gaan dat we zeer zorgvuldig omgaan met jouw gegevens, zodat je je met een gerust hart bij ons kunt aanmelden.
Ook alle informatie die je mondeling vertelt blijft bij ons en krijgt niemand anders te weten.
6. Wanneer het niet werkt
Mocht onze begeleiding om wat voor reden dan ook niet werken, dan kun je dat gewoon laten weten en dan zoeken we een oplossing die voor ons beide tot een goede uitkomst leidt. We zien geld als een ruilmiddel en vinden dan ook dat de ‘ruil’ die we met jou maken in overeenstemming moet zijn met de dienst die we aan jou geven.
7. Wat we van jou verwachten na een aanmelding
We verwachten dat je jezelf serieus neemt en liefdevol met jezelf en ons omgaat. Dat betekent dat je op tijd aanwezig bent op de afspraak die je hebt gemaakt en dat je je aan de betalingsafspraak houdt. Op die manier zijn en blijven wij super gemotiveerd om ons volledig voor je in te zetten.
8. Afmelden na een aanmelding
Mocht je na een aanmelding merken dat je toch te snel bent geweest in je enthousiasme dan is het geen probleem je weer af te melden. We vinden het wel fair dat je rekening met ons houdt en dat dit betekent dat je je tijdig afmeldt. Een redelijke termijn vinden wij 7 dagen voordat je arriveert bij ons. Op die manier hebben wij ook de gelegenheid om onze tijd een andere invulling te geven of welke invloed jouw afmelding op een groep heeft.
9. Lesmateriaal
In overleg met ZEON kun je toestemming krijgen om gegevens uit het lesmateriaal te delen met anderen of openbaar te maken door middel van druk, fotokopie, microfilm of anderszins.
10. Klachten
Heb je een klacht? Dat vinden we echt heel vervelend. We willen dat heel graag zo snel met je oplossen, zodat je er zo kort mogelijk mee zit.
Laat het ons snel weten wanneer je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Beschrijf ook welke oplossing voor jou zou passen om het probleem in alle redelijkheid op te lossen. Dan kunnen we je het beste helpen.
Je krijgt uiterlijk binnen 5 werkdagen antwoord van ons. We helpen je meteen, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.
11. Tot slot
Dit waren ze dan. Onze algemene voorwaarden. Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.